مسلم لیگ ن نے لانگ مارچ شیڈول کو حتمی شکل دے دی، مارچ 25 مارچ کو جہلم پہنچے گا

مسلم لیگ ن پنجاب نے لانگ مارچ کا شیڈول کردیا، 24 مارچ کو حمزہ شہباز اور مریم نواز کی قیادت میں کارواں لاہور سے روانہ ہوگا۔مارچ 25 مارچ کو جہلم پہنچے گا۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن پنجاب نے لانگ مارچ شیڈول کو حتمی شکل دے دی، لیگی قائد نوازشریف اور صدرشہبازشریف کی منظوری سے شیڈول جاری کردیا گیا۔ لانگ مارچ کے حوالے سے صوبائی، ڈویژنل، ضلعی،وارڈ کی سطح پرعہدیداران، کارکنان کو ہدایا ت جاری کردی گئیں ہیں، 24مارچ کو حمزہ شہباز اور مریم نواز کی قیادت میں کارواں لاہور سے روانہ ہوگا۔

شیڈول کے تحت کارواں رات گوجرانوالہ میں قیام کے بعد25مارچ کوگوجرانوالہ سے جہلم پہنچے گا اور جہلم میں قیام کے بعد26مارچ کوراولپنڈی پہنچے گا۔ جس کے بعد 27 مارچ کوحمزہ شہباز،مریم نوازکی قیادت میں کارواں اسلام آباد روانہ ہوگا اور ن لیگ کے کارواں کا 2 یا اس سے زیادہ دن اسلام آباد میں قیام کا امکان ہے۔

گزشتہ روز شہبازشریف کی زیرصدارت مسلم لیگ ن کا اجلاس ہوا تھا، جس میں ن لیگی قیادت نے ملک بھر میں پارٹی کارکنوں کوتیاری کاحکم دیا تھا۔ ن لیگی قیادت نے23مارچ کولانگ مارچ کیلئے صوبائی،ڈویژنل،ضلعی عہدیداروں کوباضابطہ ہدایات جاری کرتے ہوئے عہدیداروں کومؤثراشتراک عمل یقینی بنانے کی ہدایت کی تھی۔

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button